Direktlänk till inlägg 26 september 2012

OBAMA, PANAXIA, GRIPENPLAN.

Av Bengt Briscoff - 26 september 2012 02:33

Jag hörde aldrig när Obama presenterade betalplanen över USAs
skuld/avgift till FN, i sitt "valtal" igår ?
Förmodligen är min engelska för dålig?
Mr President har mycket att stå i nu innan valspurten ! Tänk Er själva:
- ABORTFRÅGAN
- VAPENPOLITIK
- EKONOMI
- INVANDRING
- SOCIAL VÄLFÄRD
Alltså, allt som lilla Sverige, redan "löst"???!!!
Och eliten i Whasington/New York, leker världspolis ???
Tur att det finns olja/gas/naturtillgångar, att slåss om. Fan vad tråkigt livet hade blivit utan konflikter ??????

PANAXIA !
Lever jag på 70-talet ???
Sparka konkursförvaltaren nu ?!?!?!
Ge han en omplacering till äldreomsorgen/vården ? Han är säkert en riktig jävel på att byta blöjor, då han betett sig som en ??????!!!
Kan man inte konsultera Hells Angels
att utföra dessa uppdrag ???
En snilleblixt av mig ! Då hade det säkerligen fungerat ??????

GRIPENPLAN,
Dela upp partiet mellan USA, KINA O RYSSLAND, 15 plan/land ! Gör en bra business o sälj skiten !!! Ingen, jag lovar,ingen är intresserad av att inta lilla "skit-sverige", (förutom vår IT-teknologi, men det är en annan historia.)??????

Till sist: VA PROFETEN MUHAMMED PEDOFIL ?????? väntar på svar, och tacksam, om Du/Ni slutar hota mig, JAG KAN BLI SUR !!!!!!!!!! som Mowgli
i djungelboken, SKRATT!!! Ja ja ja !!! ???

Var rädda om Er.

Mvh,
Bengt Briscoff.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt Briscoff - 6 november 2012 13:55

Snart är valet över i USA. Undrar om svensk media kommer bevaka KINA lika intensivt nu ??? Önskar Bonnier koncernen lycka till ! SVT har möjligen en liten chans, om de sköter korten rätt ???!!! Fan vad jag saknar Janne Schermans kloka ord...

Av Bengt Briscoff - 3 november 2012 09:31

Äntligen är det sluttjafsat om Säpos fest. Slipper vidare granskning, underbart ! Vad skönt det är med svensk DEMOKRATI !!! Lika för alla etc... * Fick man ta ut VAB, istället för semester, som riksdagsledamot ??? Väntar på förklaring ?!?!?! ...

Av Bengt Briscoff - 31 oktober 2012 11:15

JAG BEGRIPER EJ VARFÖR RASISM EXISTERAR !!! VAR RÄDDA OM ER !!! Bengt Briscoff...

Av Bengt Briscoff - 15 oktober 2012 08:21

Ska LO ändra aktiebolagsstiftningen då ? Jag tycker man ska anställa ekonomer i LO-borgen, så slipper man kläcka ur sig inkompetenta grodor ??? Moral & etik kontra vinstuttag enligt lag, är två skilda saker !!! Finns det någon kapitalinvesterar...

Av Bengt Briscoff - 14 oktober 2012 15:43

" Skulle behöva bibeln & koranen som ljudböcker. Någon som kan bränna dem åt mig "?? Eventuellt Tin-tin i Kongo, oxå. Var rädda om varandra ! Bengt Briscoff...

Ovido - Quiz & Flashcards