Alla inlägg den 6 september 2012

Av Bengt Briscoff - 6 september 2012 20:56

* Att cykla i Gbg city är förenat med livsfara ! Bilister som nonchalerar all form av trafikvett/regler. Varken ser eller hör, pga intensiva mobilsamtal !
Tur att jag har ögon i nacken ?!
Är det inte märkligt att Sverige är enda landet i EU, där detta ofog är tillåtet ?
Duktiga beslutsfattare vi har i Sthlm !?
Fredrik Reinfeld o Anders Borg=Kanonpolitiker ! Men vem är det som anställt "genierna" i regerings-
kansliet ??? Ingen är felfri, men jag:nästan !? Skratt/gråt ???

POLISEN, gör ett mycket bra arbete, efter de resurser de har. Men, snälla rara polisledning, skicka era informa-
tionsansvariga på Mediaträning ???!!!
(duktiga proffs finns på tv4) Köp deras tjänster, men glöm INTE bort "offentlig upphandling", hi-hi !!!!????

RÄNTAN, roligt att De till slut vaknade !
Hade "gossarna" lyssnat på lilla mig i våras, hade det varit ännu smartare. Sent ska en "syndare" vakna ???!!!
Apropå syndare.....Undra hur utredningen om SSU går. Skratt ???
Tragikomiskt ? hmmmm

FUNDERAR PÅ ATT BÖRJA ARBETA SVART, FÖR DÅLIG SERVICE/SLÖSERI
MED MINA SKATTEPENGAR ? Aja baja Bengt ? SSSKkkrratt ???!!!

Nu ska jag twittra lite med mina goa vänner !!! Välkomna .

Var rädda om varandra !!!

Bengt Briscoff

Ovido - Quiz & Flashcards