Alla inlägg den 16 september 2012

Av Bengt Briscoff - 16 september 2012 14:52

Det är ju inte så konstigt, när de övriga partierna ej vågar diskutera den lika "brännheta" och aktuella frågan såsom: Invandrarpolitiken !!!

Begriper inte varför detta ämne ej diskuteras i media/tv-soffor.???

Vad hände med sunt förnuft ??????
"Om jag har 100 kr, kan jag ej låna ut 150 kr", den ekvationen går ej ihop,om jag inte lånar pengar!!!???"
Ungefär så är inv.politiken uppbygd ???
När till o med mina grannar, är vansinniga och menar på att man måste ta hand om de som redan är i Sverige. (de kommer från Iran, Irak o Kosovo !!! MÄRKLIGT ??
Allting verkar gå i ultrarapid ???
Ta bara räntan som ytterligare ex;
Hade man sänkt räntan i våras, hade vi haft en helt annan export-portfölj nu !!!??? Hm hm hm
Var rädda om varandra !

Bengt Briscoff

Av Bengt Briscoff - 16 september 2012 09:09

En liten reflektion över förra veckan: Varför är det bara jag som skriver ner det Ni förhoppnings tänker !?!?!?!

Jag är lättad o glad,att journalisterna äntligen, blev frisläppta.

MEN !!!!!!!!
Om jag ska åka till länder i Afrika, ansöker jag om visum, Det fungerar ypperligt !!!

Vad händer om jag nochalerar Alla regler för att ta mig in i ett land illegalt??????

Då blir jag anhållen, på stående fot.

Man väljer själv, eller hur, Detta ämne är tabu just nu i media ?!?!?!

Kontentan blir då:
"Hur korkad får man bli, o de ska vara duktiga journalister ???
Som man bäddar får man ligga, eller ??????
Hoppas att svenskar har lärt sig läxan nu !!!!!! Man får faktiskt ta seden dit man kommer. Hur den politiska/ekonomiska situationen ser ut i respektive afrikanskt land, hör inte till saken.(Kommer ge en del info ang.västafrika, i min blogg under hösten). REGLER ÄR REGLER !!!!!!??????

Till sist:

"PROFETEN MUHAMMED, VA HAN EN PEDOFIL & KORKAD SOM EN ÅSNA????????????????????" vad ska man tro......hm hm hm hm hm hm

Var rädda ö varandra !

Bengt Briscoff/GBG.

Ovido - Quiz & Flashcards