Alla inlägg den 12 september 2012

Av Bengt Briscoff - 12 september 2012 21:32

God kväll Sverige !

2012.09.08, skrev jag en liten notis om pensionärernas villkor.

Nåväl, pensionsgruppen ska nu ÄNTLIGEN göra en översyn av systemet etc.

Glimrande ! Jag är mycket intresserad av vilka dessa granskare är, utbildning,arbetslivserfarenhet, ekonomisk control-erfarenhet......

Skickade en förfrågan för ca 10 år sedan till Finansdepartementet ang,
Kreditförlustregleringsfonden som skulle rädda bankerna 1991, och inte skattebetalarna(svensson)!!!
Jag väntar fortfarande på svar !!!!!!

Så beter sig vissa "skitstövlar" på Regeringskansliet. Ok, detta skickades via fax, så det finns inga bevis att de erhållit detsamma.

Under hösten kommer jag skicka en del obekväma frågor/påstå vissa saker, till berörda myndigheter/instanser, via email. Då måste man nämligen diarieföra breven !!! Samtidigt, som samtliga mina brev sänds går de även ut på Twitter och Facebook. Smart ? Kanske ! Jag kallar det för SUNT FÖRNUFT !!!

Till sist:
PROFETEN MUHAMMED, va han en pedofil och dum som en åsna ???
Hoppas att Rapport/Agenda/Uppdrag granskning, vågar konfrontera detta "skitämne".

Var rädda om Er !

Bengt Briscoff.

Ovido - Quiz & Flashcards